AsstrA evoluând deja în fața Uber Freight și Uber Rush în Europa

După perturbarea transportului consumatorilor, Uber a apelat la industria de marfă. Aplicațiile recent dezvoltate UberFreight * și UberRush ** au drept scop disintermedierea agenților de expediere. Ce înseamnă aceasta pentru companiile de transport și logistică? Denis Gural, Directorul Operațional al grupului corporativ internațional AsstrA-Associated Traffic AG, răspunde la această întrebare.

 

UberRush și UberFreight sunt două aplicații noi de la Uber care fac posibilă rezervarea transportului fără expeditori. Ce înseamnă asta pentru companiile de transport și logistică tradiționale?

 IT creează lumea modernă, care include desigur industria logistică. Este logic ca companii precum Uber să folosească optimizarea proceselor IT pentru a oferi soluții noi clienților. Astfel, cresc eficiența afacerii prin reducerea costurilor și reducerea intermediarilor. AsstrA urmărește în general aceste proiecte și tendințele pieței. Astăzi, logistica nu se referă doar la livrarea de bunuri din punctul A la punctul B. De multe ori implică procese complexe care necesită cunoștințe de specialitate. Astfel, aplicațiile la modă nu vor înlocui rolul profesioniștilor.

 

În martie a acestui an, UberFreight a început extinderea europeană din Olanda. De-a lungul timpului, compania vrea să se extindă în alte regiuni ale Europei. Este aceasta o amenințare serioasă?

 În viitor, Uber va captura o parte a pieței pentru rutele europene de scurtă durată. Dar este dificil să ai încredere în aplicație să se ocupe de scheme multimodale internaționale care implică frontiere, sisteme de licențiere și nuanțe vamale.

 

Cum ar trebui să răspundă companiile tradiționale de transport și logistică pentru a-și menține poziția pe piață?

 Ca întotdeauna, aceștia trebuie să ofere servicii globale în conformitate cu cerințele și dorințele clienților. Acestea ar trebui să ofere opțiuni de traseu competitive, să caute în mod constant soluții pentru a optimiza costurile, să gândească ca clienții și să-și îmbunătățească logistica. Prețul, calitatea și viteza vor fi întotdeauna prioritățile principale.

 

Ce face AsstrA în acest sens?

AsstrA continuă să se dezvolte atât în ceea ce privește expertiza industriei, cât și capabilitățile IT. Grupul corporativ implementează deja proiecte de schimb de date electronice (EDI) cu clienții, un program Track & Trace, portalul furnizorilor și portalul clienților. Și ca răspuns la cererea din ce în ce mai mare din partea partenerilor pentru mai multe oferte de vizibilitate și control Tower, AsstrA și-a unit forțele cu Shippeo pentru a crea inițiativa AsstrA Supply Chain Visibility. Aceasta va automatiza unele procese de transport și va îmbunătăți calitatea serviciilor noastre.

 

* UberFreight este o platformă digitală care reunește transportatorii și expeditorii. Aplicația facilitează contactul direct între părți, oferind o mai mare flexibilitate, costuri mai mici și eficiență sporită. Platforma a apărut pe piața americană în 2017. Potrivit companiei, în ultimul trimestru al anului 2018 au fost înregistrați 30.000 de utilizatori, iar aplicația UberFreight a fost descărcată de peste 328.000 de ori.

 

** UberRush este o aplicație de transport de ultima milă. Utilizatorii independenți livrează pachete în orașe precum New York, San Francisco și Chicago.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

twenty − six =