Secolul XXI..." />

Asistență telematică Transport securizat cu AsstrA

Secolul XXI este epoca informației. Prin urmare, nu există niciun motiv de îndoială că proprietarul informațiilor este proprietarul lumii. În contextul transporturilor, sistemele de telematică ajută utilizatorii să dobândească informații și ca urmare, să eficientizeze sectorul logistic.

La începutul secolului XX, 90% din mașini erau produse cu o caroserie deschisă. În lumea de azi, este greu de imaginat străzile orașului inundate de vehicule fără acoperiș. O analogie similară poate fi stabilită cu telematică. Nu cu mult timp în urmă, singura modalitate de a monitoriza locația unui șofer cu un camion de marfă era un apel telefonic. Tot ce transportatorul de marfă a putut face a fost să-l cheme pe șofer și să-i spună că camionul a ajuns la destinație. Există acum o modalitate mai bună de a cunoaște cu mai multă certitudine că un vehicul se află într-o anumită locație. Aceasta implică telematică.

Să începem cu o explicație a termenului. Telematica este un câmp din domeniul IT care implică transferul de date pe distanțe lungi. Este legat de informatică și este o formă de telecomunicații. În ceea ce privește logistica, este un sistem de control de la distanță a mișcării și a stării unui vehicul. Monitorizarea telematică a vehiculelor se bazează pe navigare prin satelit, tehnologii de comunicare și echipamente computerizate. Este utilizat pentru a depăși provocările de logistică ale transporturilor și gestionarea flotei.

Furnizorul de servicii internaționale de transport și logistică AsstrA Traffic Associat AG lucrează cu sisteme de telematică integrate pentru a ajuta la controlul mișcării și livrării de mărfuri în timp real. Natalya Shemyakina, Director Adjunct/COO a transportului rutier de mărfuri AsstrA, spune că datorită utilizării unor astfel de tehnologii, clienții primesc o serie de avantaje suplimentare.

„Telematica garantează supravegherea completă și„ transparența ”transportului. Clienții urmăresc ora de sosire a mărfii. Ei merg online pentru a monitoriza lucruri precum punctualitatea colectării și livrării, precum și locația vehiculului și punctele sale de oprire. În plus, clienții urmăresc timpul de tranzit și kilometrajul actualizat, precum și timpul de oprire la punctele de încărcare / descărcare. Acest lucru este posibil datorită vizualizării rutelor de transport.

Și acestea nu sunt toate avantajele. Clienții AsstrA Group se pot conecta la sistemele noastre corporative pentru a urmări, schimba, înregistra și analiza informațiile de transport ”, spune Natalya Shemyakina.

Echipa AsstrA se străduiește să satisfacă cerințele de siguranță a încărcăturilor clienților. În colaborare cu un integrator telematic internațional, furnizorul de logistică avansează o inițiativă comună numită AsstrA Supply Chain Vizibility. Susține dezvoltarea optimă a rutelor, precum și automatizarea proceselor de lucru pentru a economisi timp și bani.

„Telematica are un efect incontestabil asupra operațiunilor companiilor de logistică. Sistemele telematice îi ajută pe utilizatori să ofere soluții logistice complete, să respecte standardele internaționale de calitate a serviciilor și să abordeze rapid cerințele crescânde ale clienților în ceea ce privește siguranța încărcăturii lor și livrarea ei punctuală ”, spune Natalya Shemyakina.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

two × 1 =