Potrivit Ziarului Financiar, Inditex plănuieşte să închidă 1.200 de magazine până în 2021, ca parte dintr-o nouă strategie care va integra magazinele fizice cu cele online, potrivit Marketwatch. Proprietarul Zara se luptă cu o pierdere trimestrială majoră, în condiţiile în care pandemia de coronavirus le-a afectat puternic vânzările. Potrivit Inditex, trendul de creştere pe partea de vânzări a reînceput în luna mai, odată cu măsurile de relaxare.
Anunţul Inditex vine la numai o zi după ce grupul spaniol a spus că plănuieşte să investească până la 3 miliarde de dolari pentru a stimula vânzările brandurilor Zara şi Bershka în mediul online şi pentru a extinde spaţiul din magazine.
Retailerul spaniol, care mai deţine brandurile Massimo Dutti şi Stradivarius, îşi propune ca peste 25% din totalul vânzărilor să vină din mediul virtual până în 2022, după ce vânzările online au redus semnificativ declinul de 44% din primele trei luni ale anului. Acţiunile companiei au scăzut cu aproape 20% anul acesta.
Inditex, cel mai mare grup de modă din lume, a raportat miercuri prima sa pierdere trimestrială, fiind afectat de pandemie, anunţă CNBC.