Constructorul D..." />

AFP: Dacia ajută Renault să se mențină în criză

Constructorul Dacia, cu autoturismele sale ieftine, s-a impus în doar câțiva ani pe piața automobilelor, grație unui concept inedit ale cărui beneficii ajută acum compania-mamă, Renault, să se mențină într-o perioadă de criză economică. Dacia va avea multe zile de-acum înainte, deoarece produsele sale nu au deocamdată concurență, relatează AFP. foto

Renault refolosește la maximum piesele existente, le elimină pe cele nefolositoare și ține în permanență legătura cu furnizorii pentru reducerea costurilor, fără modificarea caietului de sarcini sau a prototipului. Fabricantul recurge la economii în toate fazele: producție, logistică, marketing și nu permite returnarea produsului. 

În Europa, Dacia se adresează segmentului de clienți care cumpărau autoturisme de ocazie, notează Max Blanchet, analist la Strategy Consultants Roland Berger, iar acest lucru contribuie la succesul automobilului. În alte zone ale lumii, autovehicule marca Dacia sunt mai „puțin ieftine”. Un 4×4 Duster va fi echipat cu climatizare pe spate pentru India, nu în Franța”, spune Arnaud Deboeuf, director al programului „Entry”’ (Dacia în Europa) la Renault, transmite Agerpres… citește tot aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

17 − 1 =