Aeroportul Băneasa are nevoie de încă 10 – 15 mil. euro pentru a deveni city airport

Costul estimativ al lucrărilor de modernizare pentru celelalte trei corpuri de clădire ale Aeroportului Băneasa, astfel încât acesta să devină pe deplin City Airport, va depăşi 10 – 15 milioane de euro, a declarat pentru Agerpres, directorul de Comunicare al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti, Valentin Iordache. foto

Acesta a explicat că, în ceea ce priveşte Băneasa, conceptul de City Airport deja a fost demarat, iar în decembrie 2011 a fost redeschisă Aripa C a terminalului, care a fost reintrodusă în circuitul operaţiunilor printr-o modernizare ce a durat 40 de zile şi care s-a realizat cu o investiţie de circa 2,4 milioane de euro. 

„Din punct de vedere al calităţii execuţiei şi al confortului asigurat, nu am văzut un terminal atât de elegant. Chiar dacă vorbim despre un terminal destinat pentru business şi VIP, nivelul de dotări şi eleganţa acestuia sunt deosebite”, a precizat Iordache.

În prezent, la Băneasa se operează cu aeronave mici, fiind vorba despre zboruri tehnice, zboruri – şcoală, zboruri private. De asemenea, Aeroportul Băneasa găzduieşte atât zboruri de salvare, cât şi zboruri de ambulanţă (SMURD), dar şi alte tipuri, care intră în categoria aviaţiei generale. În medie, pe Aeroportul Băneasa în fiecare zi de operare se înregistrează 30-40 de mişcări.

Pentru transformarea Aeroportului Băneasa într-un city airport, urmează lucrări de modernizare a celorlalte trei corpuri de clădire, unul fiind corpul central… citește tot aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

two × two =