Activitatea Vămii Arad, blocată din cauza unor probleme la sistemul informatic

Activitatea Vamii Arad – de interior – este paralizata, luni, din cauza unor probleme la reteaua informatica, ce ar fi cauzate de un atac informatic care ar afecta toate vamile de interior din vestul tarii, potrivit unor surse din cadrul institutiei. Zeci de automarfare asteapta efectuarea formalitatilor, dar nu se stie cand va putea fi reluata activitatea, informeaza HotNews.ro.

Surse din cadrul Vamii Arad au declarat, luni, pentru News.ro, ca toate computerele au fost oprite din cauza unui atac informatic, astfel ca activitatea este complet blocata.

Conform surselor citate, ordinul de deconectare a sistemelor de la reteaua proprie de comunicare (intranet) a fost primit de la conducerea Reglionalei Vamale Timisoara, de care apartin si vamile aradene.

„Vineri, sistemele mergeau bine. Azi (luni – n.r.), cand am ajuns la lucru, am fost nevoiti sa oprim toate computerele din vama de interior Arad, astfel ca nu se mai poate lucra. Se pare ca este vorba de un atac informatic. Nu stim cat va dura aceasta situatie”, a declarat sursa citata.

In curtea Vamii Arad sunt deja aproximativ 30 de automarfare care asteapta efectuarea formalitatilor.

„Va dati seama ca este abia inceputul zilei. Daca nu se reia activitatea cateva ore, aici vor fi cozi mari de TIR-uri”, a mai spus sursa citata.

In Vama Arad lucreaza 16 angajati, pe aproximativ 20 de computere.

30 comments

  1. roman

    http://www.revistamiscarea.ro/cad-pietre-pe-dn-7-valea-oltului-traficul-se-desfasoara-alternativ-pe-un-sens/

  2. roman

    Gandind românește de 27 de ani, corect si logic după analizarea rutelor externe si interne nu se justifica ca nr.automarfarelor sa fie mai multe in vama de interior Arad sau in alte vami de interior din tara, fata de vama de interior din Reșița, care este cel mai bine poziționat municipiu reședință de județ si cel mai aproape de toată frontiera terestra a României !!!

  3. roman

    Ca o concluzie si de ținut minte pentru toți cârcotașii si gurile rele sa știe ca, oamenii de-a lungul istoriei au întâmpinat cu violenta si cu ura adevărul dar pana la urma l-au acceptat ca evident !!!

  4. parere

    – ( A 2, A 1 – A 1 – A 2 ) Centura Ljubljana – Novo mesto – Samobor – Zagreb – Kutina – Novska – Nova Gradiska – Slavonski Brod – Zupanja – Sremska Mitrovica – Belgrad – Pancevo – Varset – Deta – Gataia – Bocsa – Resita – Caransebes – Orsova – Drobeta – Turnu Severin – Simian – Strehaia – Filiasi – Craiova – Caracal – Rosiori de Vede – Alexandria – Ghimpati – Bragadiru – Bucuresti – Catelu – Lehliu Gara – Drajna Noua – Fetesti – Cernavoda – Centura Constanta ( A 2 – A 4 ) = 1413 km.

    – ( A 2, A 1 – A 1 – A 2 ) Centura Ljubljana – Novo mesto – Samobor – Zagreb – Kutina – Novska – Nova Gradiska – Slavonski Brod – Zupanja – Sremska Mitrovica – Belgrad – Pancevo – Varset – Denta – Rovinita Mare – Gataia – Bocsa – Resita – Caransebes – Orsova – Drobeta – Turnu Severin – Simian – Strehaia – Filiasi – Craiova – Caracal – Rosiori de Vede – Alexandria – Ghimpati – Bragadiru – Bucuresti – Catelu – Lehliu Gara – Drajna Noua – Fetesti – Cernavoda – Centura Constanta ( A 2 – A 4 ) = 1400 km.

  5. parere

    Singura soluție pentru ca Romania sa ajungă la normalitate, este ca justiția si sistemul judiciar din Romania sa se autodesființeze si sa fie resetați de la 0 !!!

  6. parere

    – ( A 2, A 1 – A 1 – A 2 ) Centura Ljubljana – Novo mesto – Samobor – Zagreb – Kutina – Novska – Nova Gradiska – Slavonski Brod – Zupanja – Sremska Mitrovica – Belgrad – Pancevo – Varset – Denta – Rovinita Mare – Gataia – Bocsa – Resita – Caransebes – Otelu Rosu – Hateg – Calan – Simeria Veche – Orastie – Sebes – Sibiu – Vestem – Talmaciu – Calimanesti – Ramnicu Valcea – Pitesti – Bucuresti – Catelu – Lehliu Gara – Drajna Noua – Fetesti – Cernavoda – Centura Constanta ( A 2 – A 4 ) = 1436 km.

  7. parere

    – ( M 0 – M 5 ) Centura Budapesta – Kecskemet – Szeged – Mako – Nadlac – Pecica – Arad – Sagu – Vinga – Ortisoara – Timisoara – Sag – Jebel – Voiteg – Birda – Sculia – Nod rutier Gataia ( DN 58B – DJ 588 ) = 343 km.

    – ( M 0 – M 5 ) Centura Budapesta – Kecskemet – Szeged – Deszk – Klarafalva – Ferencszallas – Kiszombor – Cenad – Sanicolau Mare – Lovrin – Sandra – Biled – Becicherecu Mic – Timisoara – Sag – Jebel – Voiteg – Birda – Sculia – Nod rutier Gataia ( DN 58B – DJ 588 ) = 317 km.

  8. parere

    – ( A 2, A 1 – A 1 – A 2 ) Centura Ljubljana – Novo mesto – Samobor – Zagreb – Kutina – Novska – Nova Gradiska – Slavonski Brod – Zupanja – Sremska Mitrovica – Belgrad – Pancevo – Varset – Moravita – Denta – Rovinita Mare – Sangeorge – Manastire – Berecuta – Nod rutier Gataia ( DJ 588A – DN 58B ) = 652 km.

  9. parere

    – ( A 2, A 1 – A 1 – A 2 ) Centura Ljubljana – Novo mesto – Samobor – Zagreb – Kutina – Novska – Nova Gradiska – Slavonski Brod – Zupanja – Sremska Mitrovica – Belgrad – Grocka – Udovice – Petrijevo – Ralja – Paracin – Boljevac – Zajecar – Vrska Cuka – Kula – Novoseltsi – Centura Vidin ( 14 – 1 ) = 808 km.

  10. parere

    – P.T.F. rutiere Romania: Sighetu Marmatiei, Halmeu, Petea, Urziceni, Valea lui Mihai, Sacueni, Bors, Salonta, Varsand, Turnu, Nadlac II, Nadlac I, Cenad, Valcani, Lunga, Jimbolia, Foeni, Stamora Moravita, Naidas, Portile de Fier 1, Portile de Fier 2, Calafat, Bechet, Turnu Magurele, Zimnicea, Giurgiu, Ostrov, Negru Voda, Vama Veche, Constanta Sud – Agigea, Galati, Oancea, Albita, Sculeni, Stanca, Radauti Prut, Siret, Vicovu de Sus.

  11. parere

    Se constata faptul ca Romania a ajuns tara lui cine poate si cum poate si nu se mai respecta principii, pareri sau sa se doreasca aflarea adevarului, deoarece justitia este depasita din toate punctele de vedere si Romania nu mai reprezinta un stat de drept de foarte multi ani si este condus de mafie !!!

    Am o intrebare pentru transportatorii romani si straini care nu au ca destinatie obligatorie Lugoj, Deva si Turda, la rutele de mai sus care este justificarea si motivul ca ocolesc permanent si nu se tranziteaza ruta Voiteg – Gataia ???

    O alta constatare este activitatea DGA si DIICOT Caras – Severin, care de la infiintare au o activitate care este cu semnul intrebarii, deoarece nu s-au făcut verificări in anul 2013 referitor la centura Caransebeș si nu s-a efectuat nici o constatare timp de 8 luni pe linia combaterii corupției la punctele de taxare din municipiul Caransebes si fara constatari pe combaterea corupției pe tronsonul Sacu – Toplet !!!

  12. parere

    – ( 41 – 4 ) Centura Nyiregyhaza – Debrecen – Berettyoujfalu – Szeghalom – Mezobereny – Bekescsaba – Oroshaza – Hodmezovasarhely – Szeged – Subotica – Novi Sad – Belgrad – Grocka – Udovice – Petrijevo – Ralja – Paracin – Nis – Leskovac – Vranje – Kumanovo – Skopje – Veles – Polikastro – Gefyra – Centura Thessaloniki ( 2 – A 2 ) = 1094 km.

  13. spagar

    – Craiova – Calafat – Vidin -Kula – Zajecar – Paracin – Belgrad – Zagreb – Liubliana – Villach – Salzburg – Munchen !

  14. normalitate

    Tot tranzitul României cu camioane, microbuze si autocare, care merg spre Ungaria si Serbia vor tranzita doar orașul Gătaia !!!

  15. parere

    Se constata faptul ca, nu se dorește normalitatea in Romania si atunci se va verifica cauza !!!

  16. parere

    Cel mai scurt tranzit rutier in Romania, pentru toate tipurile de transporturi rutiere si sa nu mai ocoleasca pe Turda, Deva si Lugoj !!!

    – ( DN 58B – DJ 588A ) Nod rutier Gataia – Bocsa – Resita – Caransebes – Otelu Rosu – Hateg – Calan – Simeria Veche – Orastie – Nod rutier Centura Sebes ( A 1 – DN 1 ) = 233 km.

    – ( DN 58B – DJ 588A ) Nod rutier Gataia – Bocsa – Resita – Caransebes – Orsova – Drobeta – Turnu Severin – Simian – Strehaia – Filiasi – Craiova – Caracal – Rosiori de Vede – Alexandria – Ghimpati – Bragadiru – Bucuresti – Catelu – Lehliu Gara – Drajna Noua – Fetesti – Cernavoda – Centura Constanta ( A 2 – A 4 ) = 748 km.

  17. parere

    Sunt o multime de cauze pentru care transportatorii bulgari si ceilalti străini aleg rutele cele mai lungi de tranzit dinspre vestul Europei spre Grecia, Bulgaria si Turcia prin Lugoj si Deva, iar vina este sistemul mafiot de pe axa Ungaria – Romania – Bulgaria !!!

    – ( A 46 – N 346 – A 43 ) Centura Lyon – Bourgoin Jallieu – Chambery – Aiton – Modane – Tunnel du Frejus – Oulx – Susa – Rivoli – Torino – Novara – Milano – Bergamo – Brescia – Verona – Vicenza – Padova – Venetia – Portogruaro – Palmanova – Monfalcone – Trieste – Sezana – Divaca – Razdrto – Postojna – Unec – Vrhnika – Ljubljana – Novo mesto – Samobor – Zagreb – Slavonski Brod – Zupanja – Sremska Mitrovica – Belgrad – Pancevo – Varset – Moravita – Denta – Deta – Birda – Sculia – Gataia – Maureni – Ghertenis – Berzovia – Bocsa – Resita ( DN 58B Moniom ) = 1619 km.

    – ( A 46 – N 346 – A 43 ) Centura Lyon – Bourgoin Jallieu – Chambery – Aiton – Modane – Tunnel du Frejus – Oulx – Susa – Rivoli – Torino – Novara – Milano – Bergamo – Brescia – Verona – Vicenza – Padova – Venetia – Portogruaro – Palmanova – Monfalcone – Trieste – Sezana – Divaca – Razdrto – Postojna – Unec – Vrhnika – Ljubljana – Novo mesto – Samobor – Zagreb – Kutina – Novska – Nova Gradiska – Slavonski Brod – Zupanja – Sremska Mitrovica – Belgrad – Pancevo – Varset – Moravita – Denta – Rovinita Mare – Sangeorge – Manastire – Berecuta – Gataia – Maureni – Ghertenis – Berzovia – Bocsa – Resita ( DN 58B Moniom ) = 1606 km.

    – ( A 46 – N 346 – A 43 ) Centura Lyon – Bourgoin Jallieu – Chambery – Aiton – Modane – Tunnel du Frejus – Oulx – Susa – Rivoli – Torino – Novara – Milano – Bergamo – Brescia – Verona – Vicenza – Padova – Venetia – Portogruaro – Palmanova – Monfalcone – Trieste – Sezana – Divaca – Razdrto – Postojna – Unec – Vrhnika – Ljubljana – Novo mesto – Samobor – Zagreb – Kutina – Novska – Nova Gradiska – Slavonski Brod – Zupanja – Sremska Mitrovica – Belgrad – Pancevo – Varset – Moravita – Denta – Rovinita Mare – Sangeorge – Manastire – Berecuta – Nod rutier Gataia ( DJ 588A – DN 58B ) = 1565 km.

  18. parere

    Nu exista nici o justificare si nici o scuza pentru transportatorii si operatorii de transport romani si străini de mărfuri, bunuri si pasageri, ca de zeci de ani au tranzitat si au ocolit pe Oradea – Turda, Arad – Deva si Arad – Timisoara – Lugoj, deoarece cel mai mare flux de transport al Romaniei logic si corect ar fi trebuit sa fie pe ruta Gătaia – Resita, care este ruta si poarta de intrare si ieșire a Romaniei spre Europa !!!

  19. parere

    Pentru ca Romania sa aibe un sistem judiciar corect, imparțial si eficient, propun structuriilor specializate din Uniunea Europeana sa efectueze percheziții atât in sediile centrale ale DNA, DIICOT, DGA si Parchetul General, cat si la structuriile teritoriale din Romania, deoarece ar fi un lucru rușinos, dar sănătos !!!

  20. parere

    – ( DN 79 – DN 79A ) Nod rutier Chisineu Cris – Simand – Zimandu Nou – Zimandcuz – Arad – Sagu – Vinga – Ortisoara – Timisoara – Sag – Jebel – Voiteg – Birda – Sculia – Gataia – Maureni – Ghertenis – Berzovia – Bocsa – Resita – Soceni – Brebu – Paltinis – Caransebes – Buchin – Sadova Veche – Armenis – Teregova – Domasnea – Cornea – Plugova – Mehadia – Toplet – Orsova – Gura Vaii – Drobeta – Turnu Severin – Nod rutier Simian ( DN 6 – DN 56A ) = 355 km.

  21. parere

    Cea mai scurta ruta !!!

    – ( DN 79 – DN 79A ) Nod rutier Chisineu Cris – Simand – Zimandu Nou – Zimandcuz – Arad – Sagu – Vinga – Ortisoara – Timisoara – Sag – Jebel – Voiteg – Deta – Denta – Moravita – Varset – Straza – Grebenac – Gaj – Kovin – Smederevo – Radinac – Paracin – Nis – Bela Palanka – Pirot – Dimitrovgrad – Sofia – Pazardzhik – Centura Plovdiv ( A 1 – 64 ) = 734 km.

  22. parere

    Cea mai scurta ruta !!!

    – ( 41 – 4 ) Centura Nyiregyhaza – Debrecen – Berettyoujfalu – Szeghalom – Mezobereny – Bekescsaba – Oroshaza – Hodmezovasarhely – Szeged – Subotica – Novi Sad – Belgrad – Grocka – Udovice – Petrijevo – Ralja – Paracin – Nis – Leskovac – Vranje – Kumanovo – Skopje – Veles – Polikastro – Gefyra – Centura Thessaloniki ( 2 – A 2 ) = 1094 km.

  23. parere

    Cea mai scurta ruta !!!

    – ( 41 – 4 ) Centura Nyiregyhaza – Debrecen – Berettyoujfalu – Artand – Bors – Oradea – Salonta – Chisineu Cris – Simand – Zimandu Nou – Zimandcuz – Arad – Sagu – Vinga – Ortisoara – Timisoara – Sag – Jebel – Voiteg – Deta – Denta – Moravita – Varset – Straza – Grebenac – Gaj – Kovin – Smederevo – Radinac – Paracin – Nis – Leskovac – Vranje – Kumanovo – Skopje – Veles – Polikastro – Gefyra – Centura Thessaloniki ( 2 – A 2 ) = 1023 km.

  24. parere

    Cea mai scurta ruta , Lyon – Caransebes, tur – retur !!!

    – ( A 46 – N 346 – A 43 ) Centura Lyon – Bourgoin Jallieu – Chambery – Aiton – Modane – Tunnel du Frejus – Oulx – Susa – Rivoli – Torino – Novara – Milano – Bergamo – Brescia – Verona – Vicenza – Padova – Venetia – Portogruaro – Palmanova – Monfalcone – Trieste – Sezana – Divaca – Razdrto – Postojna – Unec – Vrhnika – Ljubljana – Novo mesto – Samobor – Zagreb – Kutina – Novska – Nova Gradiska – Slavonski Brod – Zupanja – Sremska Mitrovica – Belgrad – Pancevo – Varset – Moravita – Denta – Rovinita Mare – Sangeorge – Manastire – Berecuta – Gataia – Maureni – Ghertenis – Berzovia – Bocsa – Resita – Soceni – Brebu – Paltinis – Nod rutier Caransebes ( DN 58 – DN 6 ) = 1650 km.

  25. Transporter

    – ( A 46 – N 346 – A 43 ) Centura Lyon – Bourgoin Jallieu – Chambery – Aiton – Modane – Tunnel du Frejus – Oulx – Susa – Rivoli – Torino – Novara – Milano – Bergamo – Brescia – Verona – Vicenza – Padova – Venetia – Portogruaro – Palmanova – Monfalcone – Trieste – Sezana – Divaca – Razdrto – Postojna – Unec – Vrhnika – Ljubljana – Celje – Slovenska Bistrica – Maribor – Lendava – Letenye – Nagykanizsa – Siofok – Szekesfehervar – Erd – Budapesta – Kecskemet – Szeged – Mako – Nadlac – Pecica – Arad – Centura Lugoj ( VO Lugoj – DN 68A ) = 1718 km.

  26. Transporter

    Ruta europeana principala si cea mai importanta a Romaniei, pentru toate categoriile de autovehicule !!!

    – ( A 46 – N 346 – A 43 ) Centura Lyon – Bourgoin Jallieu – Chambery – Aiton – Modane – Tunnel du Frejus – Oulx – Susa – Rivoli – Torino – Novara – Milano – Bergamo – Brescia – Verona – Vicenza – Padova – Venetia – Portogruaro – Palmanova – Monfalcone – Trieste – Sezana – Divaca – Razdrto – Postojna – Unec – Vrhnika – Ljubljana – Novo mesto – Samobor – Zagreb – Kutina – Novska – Nova Gradiska – Slavonski Brod – Zupanja – Sremska Mitrovica – Belgrad – Pancevo – Varset – Moravita – Denta – Deta – Birda – Sculia – Gataia – Maureni – Ghertenis – Berzovia – Bocsa – Resita ( DN 58B Moniom ) = 1619 km.

  27. Transporter

    – ( M 0 – M 5 ) Centura Budapesta – Kecskemet – Szeged – Mako – Nadlac – Pecica – Arad – Sagu – Vinga – Ortisoara – Timisoara – Sag – Jebel – Voiteg – Nod rutier Voiteg ( DN 59 – DN 58B ) = 326 km.

    – ( M 0 – M 5 ) Centura Budapesta – Kecskemet – Szeged – Deszk – Klarafalva – Ferencszallas – Kiszombor – Cenad – Sanicolau Mare – Lovrin – Sandra – Biled – Becicherecu Mic – Timisoara – Sag – Jebel – Voiteg – Nod rutier Voiteg ( DN 59 – DN 58B ) = 300 km.

  28. parere

    – ( M 15 – M 1 ) Centura Hegyeshalom – Mosonmagyarovar – Gyor – Kisber – Szekesfehervar – Dunaujvaros – Solt – Soltvadkert – Kiskunhalas – Tompa – Kelebija – Subotica – Novi Sad – Belgrad – Grocka – Udovice – Petrijevo – Ralja – Paracin – Boljevac – Zajecar – Vrska Cuka – Kula – Novoseltsi – Centura Vidin ( 14 – 1 ) = 768 km.

  29. parere

    Cea mai scurta ruta, Bratislava – Sofia !!!

    – ( D 1 – 61 – D 2 ) Centura Bratislava – Cunovo – Rajka – Hegyeshalom – Mosonmagyarovar – Gyor – Kisber – Szekesfehervar – Dunaujvaros – Solt – Soltvadkert – Kiskunhalas – Tompa – Kelebija – Subotica – Novi Sad – Belgrad – Grocka – Udovice – Petrijevo – Ralja – Paracin – Nis – Bela Palanka – Pirot – Dimitrovgrad – Gradina – Kalotina – Dragoman – Slivnitsa – Bozhurishte – Centura Sofia ( 8 – 18 ) = 891 km.

  30. parere

    Cea mai scurta ruta, Bratislava – Atena !!!

    – ( D 1 – 61 – D 2 ) Centura Bratislava – Cunovo – Rajka – Hegyeshalom – Mosonmagyarovar – Gyor – Kisber – Szekesfehervar – Dunaujvaros – Solt – Soltvadkert – Kiskunhalas – Tompa – Kelebija – Subotica – Novi Sad – Belgrad – Grocka – Udovice – Petrijevo – Ralja – Paracin – Nis – Leskovac – Vranje – Kumanovo – Skopje – Veles – Polikastro – Gefyra – Thessaloniki – Chalastra – Larissa – Lamia – Centura Atena ( A 1 – A 6 ) = 1601 km.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

nineteen − 12 =