Emoții sau..." />

Abordarea AsstrA la Ofertele de Licitație de Succes

Emoții sau reguli? Ce conduce procesul de selecție a ofertelor în sectorul B2B? Pot achiziționa prin intermediul ofertelor să protejeze împotriva emotiilor și să ajute la respectarea regulilor atunci când aleg un partener de logistică? Vom descoperi acest lucru cu Aleksander Kovalchuk, șeful Managementului Licitației la AsstrA-Associated Traffic AG.

Alexander, sunt obișnuite licitațiile în cadrul firmei AsstrA?

Mai mult de jumătate din vânzările AsstrA sunt efectuate prin licitații. Participarea cu succes la licitații este un element strategic al afacerii noastre. Pregătirea și participarea la licitații este un proces în mai multe etape, care implică angajați din departamentele de vânzări, de gestionare a licitațiilor, de operațiuni, financiare, juridice și IT.

La ce oferte de licitații participă AsstrA?

În primul rând, compania se concentrează pe oferte de la clienți cu care deja a fost creată cooperarea. Ofertele potențialilor clienți sunt, de asemenea, luate în serios, deoarece reprezintă un canal de vânzări profitabil pentru construirea clienților noștri. Traseul de transport reprezintă un factor important pentru alegerea unei oferte în care să liciteze.

Ce criterii folosesc clienții pentru a evalua ofertanții licitațiilor?

Criteriile principale sunt un preț competitiv și o garanție credibilă pentru a îndeplini 100% din obligațiile necesare. După o examinare preliminară prin preț, va fi o listă de finaliști a căror propuneri sunt examinate în detaliu de comitetul de licitație al clientului. Cel mai mic preț nu câștigă automat – proprietarii de mărfuri cu experiență înțeleg că economiile de 2% pe serviciile de transport și logistică nu merită o amenințare la adresa stabilității afacerilor. Eșecurile în transporturi pot duce la costuri mai mari prin intermediul lanțurilor de aprovizionare perturbate și necesitatea menținerii unor niveluri mai ridicate ale stocurilor. Prin urmare, o reputație pozitivă și un istoric bun cu clientul sunt avantaje clare.

Cum poate o companie să câștige mai multe licitații?

Este necesar să se stabilească prioritățile potrivite: să se analizeze și să se studieze documentația, condițiile, cerințele și criteriile clientului pentru evaluarea propunerilor. În felul acesta veți satisface cât mai multe dintre nevoile lor.

Procesul de automatizare ajută, de asemenea. La AsstrA, programele de calculator efectuează calcule complexe, în timp ce oamenii se concentrează pe găsirea de soluții creative. De exemplu, înainte de a calcula o sumă licitată, se calculează distanța dintre punctele de încărcare și descărcare. Acest lucru simplifică activitatea personalului operațional și contribuie la evitarea greșelilor.

AsstrA a dezvoltat un instrument care calculează automat bugetele de logistică exacte de 90% pentru proiectele cu clienți noi și actuali. Un sistem IT corporativ care compară rutele de transport este în curs de testare. Sezonalitatea și cantitățile sunt luate în considerare pentru a „construi” rutele ciclice cu kilometraj minim. Acest lucru optimizează operațiunile din materialul rulant, ne ajută să oferim clienților prețuri competitive și este mai bine pentru mediul înconjurător.

Pentru a încheia: emoții sau reguli? Ce domină?

Participarea la o licitație necesită respectarea strictă a normelor stabilite. Și deciziile finale ale clienților se bazează pe mai mulți factori – dintre care unii sunt subiectivi. AsstrA se străduiește să fie cea mai bună alegere a clienților, bazată pe reguli și emoții. Deoarece satisfacția cu serviciile noastre de înaltă calitate este o emoție pozitivă, înainte de toate!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

five + four =