Cel..." />

A fost săpat al doilea tunel la metroul din Drumul Taberei

Cel de-al doilea echipament Tunnelling Boring Machine (TBM) a terminat ieri, 8 ianuarie 2014, execuţia tunelului dintre staţiile Academia Militară şi Orizont pe firul doi, în lungime de 533 de metri, informează Ministerul Transporturilor. foto

Lucrările fac parte din Magistrala 5 de metrou Drumul Taberei – Pantelimon. Utilajul, denumit Sf. Filofteia, a început să foreze în data de 21 noiembrie 2013 și în perioada următoare va fi transferat în capătul opus al stației, pentru a-și continua traseul. Primul echipament TBM, Sf. Varvara, va începe săpăturile către următoarea stație, Favorit, în două săptămâni. Tunelul pe care-l va realiza va avea o lungime de 342 de metri. 

„Monitorizăm cu mare atenţie aceste lucrări ca să fim siguri că termenele de execuţie vor fi respectate. La acest moment suntem în grafic şi sperăm că și în perioada următoare antreprenorii vor depune toate eforturile pentru a respecta termenele impuse”, a declarat Ministrul Transporturilor, Ramona Mănescu.

Ministerul precizează că graficul de lucrări prevede ca structura staţiilor şi a tunelelor să fie gata în prima jumătate a anului 2015. Urmează apoi să fie realizate lucrările de montare a căii de rulare, cele de automatizări şi finisajele. Termenul preconizat pentru darea în folosinţă a tronsonului Râul Doamnei – Eroilor 2 este al doilea semestru al anului 2016.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

five − 2 =