2013 va fi un an dest..." />

2013: Ce se va întâmpla în infrastructură?

2013 va fi un an destul de efervescent la capitolul infrastructură, cel puţin pe partea de şosele. Ar putea fi deschişi circa 160 de kilometri de autostrăzi, cel mai probabil pe tronsoanele Deva-Orăştie (32,5 kilometri) şi Nădlac – Arad, lotul 2 (16,6 kilometri), Orăştie – Sibiu (82 de kilometri), Lugoj – Deva, lot 1 (27,4 kilometri). foto

Vom avea inaugurări de autostrăzi?

Tot în 2013 ar urma să fie inaugurat şi al doilea pod peste Dunăre între România şi Bulgaria, pe ruta Calafat-Vidin, o investiţie de aproape 300 de milioane de euro realizată în parteneriat de cele două ţări.

Ce lucrări vor începe?

În prima parte a acestui an ar urma să înceapă lucrările pentru construcţia a aproape 100 de kilometri de autostrăzi de pe Coridorul IV paneuropean şi de pe Autostrada Transilvania, cu o valoare de circa un miliard de euro (trei loturi din autostrada Lugoj – Deva, un lot din autostrada Timişoara – Lugoj şi tronsonul Gilău – Nădăşelu).

Aceste contracte au o importanţă majoră pentru piaţa construcţiilor, extrem de afectată de criză, în contextul în care vor avea impact nu numai asupra afacerilor constructorilor care le vor realiza, ci şi asupra distribuitorilor de utilaje de construcţii, asupra producătorilor de materiale de construcţii, asupra creşterii locurilor de muncă şi până la urmă asupra consumului din economie.

Tot în 2013 ar urma să se lămurească problema construcţiei în concesiune a autostrăzilor Comarnic – Braşov, Craiova – Piteşti, respectiv Ploieşti – Focşani. Pentru ultimele două, compania de drumuri deja a publicat anunţuri de intenţie privind construcţia lor, ceea ce înseamnă că foarte curând ar urma să demareze licitaţiile propriu-zise… tot pe Business Magazin

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

3 + four =